Krzysztof Jankowski za Marię Katarzynę Grzywaczewską szefem departamentu zarządzania marką w T-Mobile Polska
Od początku października Krzysztof Jankowski będzie dyrektorem departamentu zarządzania marką w T-Mobile Polska. Zastąpi na tym stanowisku Marię Katarzynę Grzywaczewską, która po trzech latach pracy zdecydowała się odejść z firmy.
Jako dyrektor departamentu zarządzania marką Krzysztof Jankowski będzie odpowiadał w T-Mobile Polska za działania z zakresu komunikacji rynkowej oraz aktywności związane z budowaniem percepcji marki. Będzie raportował do Frederica Perrona, członka zarządu firmy odpowiedzialnego za rynek B2C.
Poprzednio Krzysztof Jankowski był globalnym dyrektorem ds. marketingu w grupie Kenwood. Odpowiadał tam m.in. za tworzenie globalnej strategii i wizji marki, strategii konsumenckiej, a także zarządzanie strategią wprowadzania innowacji w oparciu o szeroką analizę trendów i potrzeb klientów.
Wcześniej pracował m.in. w Kraft Foods i Reckitt Benckiser. W tym drugim koncernie jako jeden z globalnych brand marketing menedżerów przygotował cross-produktową strategię wprowadzenia i spozycjonowania kluczowych linii produktowych.
Ostatnie 10 lat Krzysztof Jankowski spędził w Wielkiej Brytanii.
Maria Katarzyna Grzywaczewska była związana z T-Mobile Polska przez trzy lata. Od lipca br. stanowisko dyrektor departamentu komunikacji rynkowej łączyła z funkcją szefowej działu marketingu pre-paid.
Wcześniej pracowała m.in. w Liberty Ubezpieczenia, Avivie, PTK Centertel i Telekomunikacji Polskiej.
Na koniec czerwca br. T-Mobile Polska miał 10,61 mln klientów, o 358 tys. mniej niż rok wcześniej. W minionym półroczu telekom zanotował spadek wpływów sprzedażowych rok do roku o 0,1 proc. do 3,16 mld zł oraz skorygowanego zysku EBITDA o 12,9 proc. do 834 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Jankowski za Marię Katarzynę Grzywaczewską szefem departamentu zarządzania marką w T-Mobile Polska