„Królowe życia” hitem TTV. Dziesiątą serię śledzi 525 tys. widzów
Wiosenne odcinki „Królowych życia” ogląda średnio 525 tys. widzów. Cykl ma ponad dwukrotnie wyższe wyniki względem średnich długookresowych udziałów TTV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Dziesiąty sezon programu „Królowe życia” na antenie TTV oglądać można od wtorku do czwartku o godz. 22.05 oraz w piątki o 22.05 i 22.30, począwszy od 16 lutego 2021 roku. Średnia widownia premierowych odcinków programu do 5 marca wyniosła 525 tys. osób, co przełożyło się na 4,60 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 7,02 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 19 lutego br. Przyciągnął uwagę 684 tys. osób.
Dla porównania, udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 2,16 proc., a w grupie 16-49 było to 3,39 proc. Tym samym program ma zdecydowanie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji. Program ma ponad dwukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.
Cykl wyraźnie podnosi średnie wyniki oglądalności TTV względem analogicznego pasma rok wcześniej. Wiosną ub.r. od wtorku do czwartku między godz. 22.05 a 22.27 stacja miała 1,56 proc. udziału w 4+ i 2,49 proc. w 16-49. Z kolei w piątki od 22.05 do 22.53 było to odpowiednio 3,39 proc. i 5,07 proc. udziału.
„Królowe życia” w 16-49 wygrały z TVP1
Stacja TTV w paśmie nadawania premierowych odcinków „Królowych życia 10” zajmuje siódme miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich stacji w Polsce w grupie 4+, czwarte miejsce w grupie 16-49 i trzecie - wśród kobiet w wieku od 16 do 49 lat.
„Królowe życia” to telenowela dokumentalna, w której widzowie mogą podglądać codzienne życie ludzi, którzy osiągnęli sukces w lokalnym środowisku. Żyją oni na bogato według swojego scenariusza i na swoich warunkach.
Dołącz do dyskusji: „Królowe życia” hitem TTV. Dziesiątą serię śledzi 525 tys. widzów