„Królestwo nadzienia” w kampanii Mieszko (wideo)
W telewizji rusza kampania reklamowa bombonierek Mieszko. Akcję pod hasłem „Królestwo nadzienia” przygotowały firmy S4 i Maxus.
Kampania reklamowa bombonierek Mieszko jest oparta na spocie pokazującym wysmakowaną wizualnie historię o emocjach i wyjątkowych chwilach. Przekaz pod hasłem „Królestwo nadzienia” prezentuje najważniejsze produkty w ofercie Mieszko: bombonierki Amoretta, Chocoladorro i Cherrissimo.
W ramach akcji spot w wersji 15- i 30-sekundowej od 1 grudnia będzie emitowany w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, FoxLife, Kuchnia TV, Zone Club, Movies24, Universal Channel, Canal +, Zone Romantica, AXN Crime, BBC Lifestyle i BBC Knowledge.
Kreację kampanii – zaplanowanej na okres świąteczno–noworoczny – przygotowała agencja reklamowa S4, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.
Dołącz do dyskusji: „Królestwo nadzienia” w kampanii Mieszko (wideo)