Kostrzewa PR dla Poleczki Business Park
Agencja Kostrzewa PR wygrała przetarg na realizację strategiipublic relations Poleczki Business Park. Firma zadba o korporacyjnąi produktową komunikację budowanego obecnie obiektu.
Kostrzewa PR została wybrana w drodze przetargu do obsługipublic relations Poleczki Business Park przez firmy realizujące tęinwestycję: UBM i CA Immo International. Agencja będzieodpowiedzialna za korporacyjną i produktową komunikację publicrelations budowanego obecnie parku biznesowego, a oprócz tegowesprze inwestorów w koordynowaniu pozostałych działańmarketingowych. Kostrzewa PR do realizacji powierzonych jej zadańzaprosiła swojego partnera - WebSteam, który będzie odpowiedzialnyza działania w internecie.
Ponieważ Poleczki Business Park zostanie planowo oddany doużytku w 2015 roku, umowa z Kostrzewa PR została zawarta na czasnieokreślony. Agencja realizuje jednocześnie dla firmy UBMstrategię marketingową dla inwestycji ekskluzywnych domówjednorodzinnych - Oaza Kampinos.
Dołącz do dyskusji: Kostrzewa PR dla Poleczki Business Park