Kosmetyki Dove Men+Care wsparte kampanią reklamową (wideo)
Trwa kampania reklamowa kosmetyków dla mężczyzn Dove Men+Care (Unilever). Akcję przygotowały firmy Ogilvy Group, Tag Worldwide, Walk The Line i PHD Media Direction.
Kampania Dove Men+Care wspiera wprowadzenie do sprzedaży pierwszych kosmetyków pod tą marką: żeli pod prysznic i antyperspirantów. Akcja podkreśla zalety tych produktów – przede wszystkim nawilżanie skóry.
Zarządzający marką Dove koncern Unilever uzasadnia wprowadzenie na rynek Dove Men+Care tym, że segment kosmetyków dla mężczyzn notuje obecnie szybki wzrost wielkości, który ma następować również w najbliższych latach. Żele pod prysznic i antyperspiranty Dove Men+Care są dostępne w kilku wersjach zapachowych. Żele można kupić w opakowaniach o pojemności 250 i 400 ml, a antyperspiranty w aerozolu, kulce i sztyfcie.
Kampania reklamowa kosmetyków Dove Men+Care do początku maja jest prowadzona w telewizji (kanały TVP, Polsatu i TVN – w tym tematyczne), internecie (Interia.pl, Onet.pl, Gazeta.pl, serwisy biznesowe i gospodarcze), prasie (tytuły ogólnotematyczne, a także czasopisma męskie, motoryzacyjne i podróżnicze, m.in. „Newsweek Polska”, „Forbes”, „Auto Motor i Sport”, „Logo”, „MaleMEN”, „Manager” czy „National Geographic”), na outdoorze (billboardy) oraz w formie samplingów, które obejmą ponad milion próbek.
Za adaptację globalnej kreacji telewizyjnej przygotowanej przez Ogilvy Group odpowiadają agencje Tag Worldwide i Walk The Line, z których ta druga przygotowała również kampanię w internecie. Natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: Kosmetyki Dove Men+Care wsparte kampanią reklamową (wideo)