SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Korpo-racja” nowym autorskim programem National Geographic

W niedzielę, 27 października kanał National Geographic rozpocznie emisję nowego autorskiego cyklu „Korpo-racja”.

Miniseria „Korpo-racja” pokaże kulisy pracy w wielkich firmach. - National Geographic zdecydował, by zamiast firm pokazać ludzi - obecnych i byłych pracowników korporacji mających swoje siedziby w Polsce. W trzech krótkich odcinkach seria zaprezentuje życiowe historie trojga bohaterów, którzy uzmysłowią widzom, jak różnorodne są korporacyjne środowiska i jak różni ludzie tam trafiają - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe nadawcy.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W pierwszym odcinku „Korpo-racji” widzowie poznają Agatę - menadżerkę w agencji marketingowej w Warszawie, której historia przybliży jeden z najbardziej kontrowersyjnych aspektów pracy w korporacji - tzw. work-life balance. Drugi odcinek to kulisy pracy Wojciecha, pr managera dużej firmy telekomunikacyjnej, który ze swojej współpracy ze spółką czerpie ogromną satysfakcję. W ostatnim odcinku poznamy Tomasza, który pracował w korporacjach wydawniczych jako dyrektor artystyczny. Jednak dopiero, gdy został zwolniony z pracy zrozumiał, że to wcale nie dawało mu szczęścia. Bohater zdecydował się na hodowlę pszczół.

- Korporacje budują struktury, które pozwalają pracującym w nich ludziom zaspokajać niemal wszystkie potrzeby - społeczne, emocjonalne i ekonomiczne - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl dr Joanna Heidtman, psycholog i socjolog, trener biznesu, doradca, coach. - Tworzą własne grupy, rytuały oraz wewnętrzny, zrozumiały tylko dla ich członków język. To stwarza ryzyko uzależnienia się pracujących w nich ludzi od owych struktur. Coraz częściej jednak zmieniają się społeczne trendy: jeszcze pokolenie wstecz żyliśmy, by pracować, teraz zdecydowanie więcej ludzi chce pracować, żeby żyć - dodaje.

W programie lokowany jest SUV Citroen C5 Aircross. Za produkcję serii odpowiedzialny jest Timecode Film Production, a jej promocję kampanią marketingową wspiera FOX Networks Group.

Premierowe odcinki „Korpo-racji” na antenie National Geographic będzie można oglądać w niedziele o godz. 21.55, począwszy od 27 października 2019 roku.

Średni udział National Geographic w Polsce w 2018 roku wyniósł 0,28 proc.

Dołącz do dyskusji: „Korpo-racja” nowym autorskim programem National Geographic

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pszczoła
Ja tam lubię swoje Korpo.
odpowiedź