SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kool Things wypromuje gry Team17

Agencja Kool Things zapewnia wsparcie komunikacyjne dla najnowszych tytułów wydawcy Team17. To produkcje pochodzące zarówno od rodzimych producentów jak Coventant.dev, ale też zagranicznych podmiotów: The Game Kitchen, SMG, DevM, Glee Cheese i Absolutely Games. Do tego grona dołączy jeszcze jeden producent nieogłoszonego do tej pory tytułu.

Kool Things będzie odpowiadało za prowadzenie biur prasowych oraz obsługę recenzji i kluczy recenzenckich przeznaczonych dla polskich mediów i influencerów. Już w lipcu agencja zrealizowała wsparcie media relations dla eventu Team17, który odbył się w Monachium.

W najbliższych tygodniach Kool Things będzie odpowiedzialne za szeroką media relations dla Team17 podczas jednego z najważniejszych eventów gamingowych w Europie. Tegoroczny Gamescom odbędzie się w dniach od 23 do 27 sierpnia w Kolonii.

Agencja wypromuje w Polsce jedną z najbardziej oczekiwanych gier tego roku. "Gord", to produkcja polskiego studia Covenant.dev. Gracz wciela się w niej w słowiańskiego stratega odpowiedzialnego za rozwój swojej osady. Znajdziemy w niej odniesienia do mitologii i wierzeń.

Ponadto Kool Things zrealizuje wsparcie public relations dla: Blasphemous 2, Moving Out 2, Headbangers: Rhythm Royale i Classified France '44. Podczas Gamescom umożliwi przedstawicielom Mediów dostęp do jeszcze jednego, jak do tej pory nieogłoszonego tytułu.

Za realizację projektu w zespole Kool Things odpowiadają: Mateusz Bachłaj (PR lead) i Mariusz Pietraszek (PR manager). Kontrakt jest wynikiem prowadzonych działań new business, opartych o silne relacje z siecią międzynarodowych agencji gamingowych z Europy.

Dołącz do dyskusji: Kool Things wypromuje gry Team17

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl