Konsumenci ufają blogom
Blogi mają większy wpływ od serwisów społecznościowych napodejmowane przez konsumentów decyzje zakupowe.
Z badania o nazwie 'Harnessing the Power of Blogs'przeprowadzonego przez JupiterResearch na zlecenie firmy BuzzLogicwynika, że 25 procent respondentów czytających blogi ufazamieszczanym na nich reklamom, w porównaniu do 19 procent, którzymają taki sam stosunek do reklam w serwisach społecznościowych -informuje serwis ClickZ.
Spośród wspomnianych czytelników blogów, blisko połowa sprawdzawiele takich stron za każdym razem gdy loguje się do sieci, a 40procent podejmuje działanie w wyniku obejrzenia na nich reklamy.Spośród takich działań 17 procent to przeczytanie recenzji produktuw sieci, a po 16 procent szukanie dodatkowych informacji na tematdanego produktu lub usługi oraz odwiedzenie strony internetowejproducenta lub sprzedawcy.
Badanie JupiterResearch pokazuje również, że blogi mają wpływ nakonsumentów w momencie podejmowanej przez nich decyzji o zakupie.Pełnią one tutaj większą rolę od serwisów społecznościowych, coprawdopodobnie wynika z tego, że blogerzy mogą być postrzegani jakoautorytety w danym temacie, szczególnie w przypadku niszowychsegmentów.
źródło: ClickZ
Dołącz do dyskusji: Konsumenci ufają blogom