SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kondrat i Kasparow reklamują konto direct w ING (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa ING Banku Śląskiego z udziałem Marka Kondrata i Garriego Kasparowa. Akcję – reklamującą internetowe konto direct – przygotowały firmy Brain i PanMediaWestern.

Nowa kampania reklamowa internetowego konta direct w ING Banku Śląskim przebiega pod hasłem „Wejdźmy do internetu”. W reklamach Marek Kondrat i Garri Kasparow, rozmawiając o nauce gry w szachy, symbolicznie przechodzą do świata internetu. Poszczególne przekazy podkreślają zasadę komunikowaną już w poprzednich kampaniach ING: „Internetowi nie płacą, bo wszystko robią sami”.




Obecna akcja ze względu na zaangażowanie Garriego Kasparowa nawiązuje do szachów. Rosyjski arcymistrz zaprasza odbiorców na „internetowy kurs debiutów szachowych”, którego finał znajduje się w sekcji „Konto internetowe” strony ING Banku Śląskiego. Kasparow i Kondrat w żartobliwej formie przedstawiają tam tajniki partii szachowych.




Kampanii towarzyszy też konkurs „Bankujesz, kupujesz, wygrywasz”, w którym za dokonywanie zakupów w ramach programu ING o tej samej nazwie można wygrać samochody Honda CR-Z, netbooki i iPady. Akcję tę będą wspierać eventy w 20 centrach handlowych w największych miastach (Bielsko-Biała, Bytom, Częstochowa, Gdańsk, Gliwice, Zabrze, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Rybnik, Warszawa, Wrocław).

Natomiast reklamy z Kondratem i Kasparowem od 16 stycznia są emitowane w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, stacje tematyczne) oraz internecie (video streaming i banery na największych portalach m.in. Onecie, Wirtualnej Polsce i o2.pl oraz w serwisach społecznościowych YouTube, NK.pl i Facebook). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brain, a zakupem mediów zajął się dom mediowy PanMediaWestern.

Dołącz do dyskusji: Kondrat i Kasparow reklamują konto direct w ING (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Słabe to...
Słabe to po maxie!
odpowiedź
User
woo
jeśli w banku dają tyle za darmo, co na tym internetowym kursie, to słaba oferta :) nazwanie pokazanych 3 czy 4 debiutów bez wyjaśnienia co, po co i dlaczego "tajnikami partii szachowych" to chyba nadużycie semantyczne? :)
odpowiedź
User
okurdebalans
Jeśli bank nie ma na co wydawać pieniędzy klientów tylko sypać do kieszeni bardzo zamożnych ludzi, to ja nie będę klientem tak rozrzutnego banku.
odpowiedź