Kolejna dziecięca kampania reklamuje Beko (wideo)
W telewizji, internecie i kinach rozpoczęła się kampania reklamowa lodówek Beko. Akcję przygotowały agencja TBWA i dom mediowy OMD Media Direction.
W reklamach lodówek Beko występuje małe dziecko ze swoimi rodzicami. Pierwszy raz pojawili się oni w kampanii pralek tej marki prowadzonej jesienią ub.r. (przeczytaj więcej i obejrzyj ten spot).
W obecnej kampanii podkreślane są udogodnienia wprowadzone ostatnio w lodówkach Beko, m.in. dwa niezależne systemy chłodzenia i mrożenia, zapewniające optymalne warunki do przechowywania żywności. Reklamy prezentują przede wszystkim 4-drzwiową lodówkę typu SBS.
Akcja reklamowa - zaplanowana od początku lipca do końca sierpnia - obejmuje telewizję (stacje ogólne i tematyczne z oferty TVP, Polsatu i TVN, TVP, kanały tematyczne Atmediów, Discovery&Animal Channel), internet (spoty wirusowe) oraz kina (sieci Cinema City, Multikino, Helios i Silver Screen). Kreację kampanii przygotowała agencja TBWA, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: Kolejna dziecięca kampania reklamuje Beko (wideo)