„Kobieta i Życie” umocniła się na pozycji lidera, „Cała Ty” najbardziej w dół (infografika)
W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych umocniła się „Kobieta i Życie”, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła „Cała Ty”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2016 roku wyniosła 404 575 egz. W porównaniu do lutego 2015 roku zwiększyła się ona najbardziej w zestawieniu - o 2,60 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Wiceliderem był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 350 767 egz., po spadku o 2,54 proc.
Trzecie miejsce zajął „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 12,16 proc. do 270 459 egz.
Oczko niżej uplasował się miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda), którego wynik zmalał o 15,30 proc. do 255 648 egz.
Z kolei najwięcej - 19,19 proc. - straciła „Cała Ty” (Phoenix Press), której wynik wyniósł 110 535 egz. W zestawieniu tytuł ten spadł z miejsca przedostatniego na ostatnie.
Wirtualnemedia.pl | luty | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Kobieta i Życie | 474 939 | 404 575 | 404 575 | 489 894 | 394 340 | 394 340 | 2,60% |
Świat Kobiety | 439 907 | 350 767 | 350 767 | 469 951 | 359 920 | 359 920 | -2,54% |
Poradnik Domowy | 338 300 | 270 459 | 270 459 | 407 040 | 307 908 | 307 908 | -12,16% |
Dobre Rady | 410 000 | 255 648 | 255 648 | 463 000 | 301 828 | 301 828 | -15,30% |
Claudia | 307 000 | 163 219 | 163 219 | 318 795 | 181 663 | 181 663 | -10,15% |
Olivia | 224 968 | 123 511 | 123 511 | 224 979 | 122 932 | 122 932 | 0,47% |
Cała Ty | 193 000 | 110 535 | 110 535 | 235 829 | 136 792 | 136 792 | -19,19% |
W lutym br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych, wynoszącym 43,41 proc., pochwalić się mógł „Świat Kobiety”. Z kolei w tym ujęciu najwięcej straciła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 17,68 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2016 | Dynamika | |||||
ZKDP | luty | styczeń | |||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Kobieta i Życie | 474 939 | 404 575 | 404 575 | 459 877 | 300 076 | 300 076 | 34,82% |
Świat Kobiety | 439 907 | 350 767 | 350 767 | 409 839 | 244 598 | 244 598 | 43,41% |
Poradnik Domowy | 338 300 | 270 459 | 270 459 | 297 750 | 206 030 | 206 030 | 31,27% |
Dobre Rady | 410 000 | 255 648 | 255 648 | 476 250 | 295 256 | 265 256 | -3,62% |
Claudia | 307 000 | 163 219 | 163 219 | 323 440 | 205 135 | 175 135 | -6,80% |
Olivia | 224 968 | 123 511 | 123 511 | 229 843 | 150 038 | 150 038 | -17,68% |
Cała Ty | 193 000 | 110 535 | 110 535 | 196 500 | 120 098 | 120 098 | -7,96% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” umocniła się na pozycji lidera, „Cała Ty” najbardziej w dół (infografika)