„Kobieta i Życie” umocniła się na pozycji lidera, „Cała Ty” najbardziej w dół (infografika)
W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych umocniła się „Kobieta i Życie”, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła „Cała Ty”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2016 roku wyniosła 404 575 egz. W porównaniu do lutego 2015 roku zwiększyła się ona najbardziej w zestawieniu - o 2,60 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Wiceliderem był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 350 767 egz., po spadku o 2,54 proc.
Trzecie miejsce zajął „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 12,16 proc. do 270 459 egz.
Oczko niżej uplasował się miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda), którego wynik zmalał o 15,30 proc. do 255 648 egz.
Z kolei najwięcej - 19,19 proc. - straciła „Cała Ty” (Phoenix Press), której wynik wyniósł 110 535 egz. W zestawieniu tytuł ten spadł z miejsca przedostatniego na ostatnie.
Wirtualnemedia.pl |
luty |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Kobieta i Życie |
474 939 |
404 575 |
404 575 |
489 894 |
394 340 |
394 340 |
2,60% |
Świat Kobiety |
439 907 |
350 767 |
350 767 |
469 951 |
359 920 |
359 920 |
-2,54% |
Poradnik Domowy |
338 300 |
270 459 |
270 459 |
407 040 |
307 908 |
307 908 |
-12,16% |
Dobre Rady |
410 000 |
255 648 |
255 648 |
463 000 |
301 828 |
301 828 |
-15,30% |
Claudia |
307 000 |
163 219 |
163 219 |
318 795 |
181 663 |
181 663 |
-10,15% |
Olivia |
224 968 |
123 511 |
123 511 |
224 979 |
122 932 |
122 932 |
0,47% |
Cała Ty |
193 000 |
110 535 |
110 535 |
235 829 |
136 792 |
136 792 |
-19,19% |
W lutym br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych, wynoszącym 43,41 proc., pochwalić się mógł „Świat Kobiety”. Z kolei w tym ujęciu najwięcej straciła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 17,68 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
luty |
styczeń |
|||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Kobieta i Życie |
474 939 |
404 575 |
404 575 |
459 877 |
300 076 |
300 076 |
34,82% |
Świat Kobiety |
439 907 |
350 767 |
350 767 |
409 839 |
244 598 |
244 598 |
43,41% |
Poradnik Domowy |
338 300 |
270 459 |
270 459 |
297 750 |
206 030 |
206 030 |
31,27% |
Dobre Rady |
410 000 |
255 648 |
255 648 |
476 250 |
295 256 |
265 256 |
-3,62% |
Claudia |
307 000 |
163 219 |
163 219 |
323 440 |
205 135 |
175 135 |
-6,80% |
Olivia |
224 968 |
123 511 |
123 511 |
229 843 |
150 038 |
150 038 |
-17,68% |
Cała Ty |
193 000 |
110 535 |
110 535 |
196 500 |
120 098 |
120 098 |
-7,96% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” umocniła się na pozycji lidera, „Cała Ty” najbardziej w dół (infografika)