KFC wprowadza specjalną edycję telefonu Huawei 7 Plus
Sieć restauracji KFC z okazji 30-lecia istnienia w Chinach wprowadza na tamtejszy rynek, we współpracy z koncernem Huawei, limitowaną edycję telefonów pod marką własną.
7 lipca na chińskim rynku zadebiutował telefon KFC Huawei 7 Plus. To limitowana edycja wprowadzona z okazji 30-lecia istnienia marki KFC w Chinach. Steven Li, senior vice president of marketing w KFC powiedział, że partnerstwo obu marek jest znaczące ze względu na ich wspólną historię.
Obie firmy rozpoczęły bowiem swoją działalność w tym kraju w 1987 roku. - Obie firmy były świadkami wzrostu Chin przez te 30 lat. Nasza współpraca jest hołdem dla epoki – powiedział Steven Li.
Telefon wyprodukowano w liczbie 5 tys. sztuk. Ma jasnoczerwoną obudowę, a jego kolorystyka ma nawiązywać do barw marki KFC. Umieszczono na nim również wizerunek ikony marki, czyli pułkownika Sandersa. Można go kupić za pośrednictwem aplikacji mobilnej KFC lub w sklepie Tmall.
Dołącz do dyskusji: KFC wprowadza specjalną edycję telefonu Huawei 7 Plus