SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kayah w konkursie na perfumy promującym Mazdę

Pod hasłem „Poczuj radość tworzenia” startuje konkurs na perfumy Zoom-Zoom promujący samochody Mazda. Za przygotowanie i realizację akcji – w której udział bierze m.in. piosenkarka Kayah – odpowiada agencja Upside.

W konkursie „Poczuj radość tworzenia” będzie można od 18 kwietnia do 6 czerwca zamieścić na stronie mazdadesign.pl dwa projekty flakonów perfum Zoom-Zoom: jeden w kategorii „do wdrożenia”, a drugi – „z fantazją”. Zgłoszone prace – dla obu wersji perfum: męskiej i damskiej – będą oceniane za oryginalność i innowacyjność, nawiązanie do designu Mazdy oraz estetykę i realność wdrożenia. – Przede wszystkim jednak liczy się pomysł. Projekt nie musi być profesjonalnie przygotowany, wystarczy nam szkic i krótki opis koncepcji – wyjaśnia Peter Birtwhistle, główny projektant Mazdy w Europie.

Kierowane przez Birtwhistle’a jury z nadesłanych prac wyłoni kilka najlepszych, których autorzy zostaną nagrodzeni. Natomiast spośród tych projektów przedstawiciele Mazdy i sieci Douglas oraz piosenkarka Kayah wybiorą ten, który jesienią trafi do sprzedaży w kolekcjonerskiej edycji.

Konkurs jest skierowany do osób pełnoletnich – zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. – Chcemy, aby uczestnicy akcji poczuli w sobie Zoom-Zoom i pomyśleli, jak to wyrazić w projekcie flakonów perfum – opisuje Magdalena Węglewska, dyrektor PR w Mazda Motor Poland.

Konkurs wspierają działania reklamowe z zakresu BTL, eventów oraz ATL (w prasie i internecie, m.in. social mediach). Za koncepcję i kreację tej kampanii odpowiada agencja Upside, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Dołącz do dyskusji: Kayah w konkursie na perfumy promującym Mazdę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl