SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kayah, Jan A.P. Kaczmarek i Piotr Kler reklamują RMF Classic

W prasie i internecie ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa RMF Classic, której twarzami są Kayah, Jan A.P. Kaczmarek i Piotr Kler. Akcję we własnym zakresie przygotowała Grupa RMF.

Rozpoczęta właśnie kampania RMF Classic ma przede wszystkim zwrócić uwagę na różnorodność muzyki w tej rozgłośni. Udział w akcji - obok kompozytora Jana A.P. Kaczmarka i projektanta Piotra Klera - piosenkarki Kayah ma z kolei sygnalizować, że RMF Classic jest stacją nie tylko dla wąskiego grona melomanów, ale dla wszystkich ludzi otwartych na rozmaitą muzykę.



Kampania - zaplanowana do końca br. - obejmuje prasę (tygodniki, miesięczniki) oraz internet (interia.pl, onet.pl, wp.pl, gazeta.pl). Kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji we własnym zakresie zajęła się Grupa RMF.



Przypomnijmy, że rok temu RMF Classic reklamowali Kinga Rusin, Jacek Poniedziałek i Bożena Batycka (więcej o tamtej kampanii).

Dołącz do dyskusji: Kayah, Jan A.P. Kaczmarek i Piotr Kler reklamują RMF Classic

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
słuchaczka
zawsze myślałem, że tam tylko muzyka klasyczna, a w tej stacji można posłuchać dużo muzyki filmowej, która jest bardzo różnorodna. Tego się naprawdę dobrze słucha.
0 0
odpowiedź
User
Jarek P.
Kaczmarek fajnie się komponuje. Kayah tez pasuje. Ale Kler? Fajną ma reklamę mebli.
0 0
odpowiedź
User
adam
Rmf classic to taka kopia rmf fm - 100 tych samych kawałków w kółko, aż do urzyganego znudzenia. Ratuje ich trochę tych kilka godzin audycji autorskich w tygodniu.
0 0
odpowiedź