Barista Espresso i Barista Caffe Crema - nowości Tchibo wsparte kampanią
W internecie, prasie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa promującą nowe kawy marki Tchibo - Barista Espresso i Barista Caffe Crema. Akcję przygotowały firmy Gutenberg Networks, DDB&Tribal, Happy Endians, M-int PR i Initiative.
Celem kampanii jest zachęcenie konsumentów do spróbowania dwóch nowości od Tchibo - Barista Espresso i Barista Caffe Crema - oraz zwrócenie uwagi na nowy sposób zamknięcia. Opakowania otwiera się i zamyka za pomocą korka, co ma pozwalać zachować pełny aromat i świeżość smaku. Akcja podkreśla także, że ziarna Tchibo Barista wypala się przy użyciu tradycyjnych bębnowych maszyn prażalniczych.
Kampania potrwa do końca lutego br. i obejmuje internet (w portalu NaTemat, w serwisie Player.pl z formatami wizerunkowymi screening i wide branding, social media - format canvas, targetowanie lookalike), prasę (całostronicowe reklamy w 9 tytułach: Polityka, Wysokie Obcasy, Wysokie Obcasy Extra, National Geographic, Traveller, Focus, Glamour, Claudia, Gala) oraz outdoor (różne nośniki typu billboard m.in. z oświetleniem frontlight, w 8 największych miastach w Polsce).
Kreację i strategię kampanii przygotowali wspólnie Gutenberg Networks i DDB&Tribal. Za produkcję online odpowiada Happy Endians, za wsparcie w mediach społecznościowych - DDB&Tribal, za komunikację PR - agencja M-int PR, a za zakup przestrzeni reklamowej - dom mediowy Initiative.
Dołącz do dyskusji: Barista Espresso i Barista Caffe Crema - nowości Tchibo wsparte kampanią