Katarzyna Antoniszewska: z Grupy TVN do Hill+Knowlton Strategies
Katarzyna Antoniszewska objęła stanowisko dyrektor ds. projektów strategicznych w agencji Hill+Knowlton Strategies. Poprzednio była PR managerką ds. digital & e-commerce w Grupie TVN.
Katarzyna Antoniszewska

Antoniszewska będzie odpowiedzialna m.in. za rozbudowanie kompetencji zespołu w sektorze lifestyle.
Katarzyna Antoniszewska przeszła z Grupy TVN, gdzie jako PR managerka ds. digital & e-commerce przez trzy lata odpowiadała za kompleksowe zarządzanie wizerunkiem marki Player oraz komunikacją programów z anteny głównej.
Antoniszewska wcześniej przez ponad 10 lat pracowała w Grupie Żywiec, gdzie m.in. zarządzała całościowym procesem rebrandingu firmy oraz organizacją „Festiwalu Birofilia”. Łącznie, z branżą PR związana od ponad 20 lat.
Zmiany personalne
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Antoniszewska: z Grupy TVN do Hill+Knowlton Strategies