Karolina Skutnik i Magdalena Jastrzębska w altavia.kamikaze
Do warszawskiego biura agencji altavia.kamikaze dołączyły dwie nowe osoby, wzmacniając jej zespół obsługi klienta. Magdalena Jastrzębska objęła stanowisko account manager, a Karolina Skutnik - account executive.
Magdalena Jastrzębska jako account manager będzie pracować m.in. dla marki Rafaello. Ma wieloletnie doświadczenie w produkcji reklamowej i w działaniach z klientami.
Karierę zawodową rozpoczynała w 2008 r. Bezpośrednio przed przejściem do agencji altavia.kamikaze pracowała przez 3 lata w Adtoox (Peach), globalnej platformie do zarządzania reklamami wideo/TV, na stanowisku client relations executive (klientami platformy były agencje, domy produkcyjne i postprodukcyjne). Wcześniej była m.in.business managerką w domu produkcyjnym High Noon, czy sales representative w agencji Marcus Evans.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Karolina Skutnik jako account executive prowadzić będzie projekty digitalowe dla wybranych klientów agencji (m.in. Coty, Danone, Hasbro).
Karierę w branży rozpoczynała w 2015 roku. Bezpośrednio przed przejściem do altavia.kamikaze pracowała przez 3 lata w agencji Umbrella Marketing Group, jako project manager (obsługiwała w tym czasie klientów takich jak: ICB Pharma, NORGIPS, Piątnica, Makarony Polskie, Robert Thomas, Hilding Anders).
Wcześniej pracowała m.in. w DJP Sp z o.o. (Inspiracje Kawowe) jako specjalista ds. marketingu oraz InfoMarket Sp. z o.o., gdzie jako redaktorka pracowała dla marek takich jak: Philips, Robet Thomas, Babyliss, Remington, Jura, Amica, Bosch, Nivona, Miele, Zelmer.
Dołącz do dyskusji: Karolina Skutnik i Magdalena Jastrzębska w altavia.kamikaze