Nowa dyrektorka w Canal+ Polska
Karolina Niedzielska-Gruca z początkiem marca dołączy do Canal+ Polska. Obejmie stanowisko dyrektorki kreatywnej. Przejmie obowiązki Mateusza Iwana.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/new/googleDiscovery/67aa26e5cf57f_karolina-niedzielska-gruca-1200-022025.png)
Nowa menadżerka będzie odpowiedzialna m.in. za tworzenie i wdrażanie spójnej strategii wizualnej i kreatywnej Canal+ w obszarze streamingu w aplikacji Canal+, telewizji, digitalu i social mediach, oraz planowanie i nadzorowanie wszystkich prac związanych z procesem kreacji w zakresie realizacji strategii programowej i marketingowej.
„Odpowiednia kreacja stanowi klucz”
Do obowiązków nowej dyrektorki będzie należało również zarządzanie zespołem kreatywnym Canal+ złożonym z grafików, animatorów 2D/3D i projektantów, którzy tworzą m.in. oprawy programów Canal+ oraz identyfikacje wizualne produkcji oryginalnych Canal+.
– W Canal+ wierzymy, że odpowiednia kreacja stanowi klucz do skutecznej strategii marketingowej. Karolina, dzięki rozumieniu tego, że kreacja to nie tylko estetyka, ale przede wszystkim budowanie wartości dla naszych widzów, potrafi przekładać tę wiedzę na inspirujące działania. Jestem przekonana, że wniesie do naszego zespołu wiele znakomitych i nowatorskich pomysłów - powiedziała Ewa Soroka, od połowy października dyrektor marketingu firmy.
Karolina Niedzielska-Gruca posiada przeszło czternastoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Przez ostatnich dziewięć lat była związana z Publicis Group, najpierw jako senior art director, a następnie creative group head. Wcześniej przez pięć lat była związana z Walk Group, gdzie zajmowała stanowisko art director. W trakcie swojej kariery zawodowej pracowała dla klientów z różnych branż, m.in. Orange, L’Oréal, BNP Paribas, Mondelez, PZU, Unilever, Nikon, Kompania Piwowarska, Sanofi, Żabka Jush!
Zobacz także: Kluczowa menadżerka odchodzi z Canal+ Polska
Niedzielska-Gruca tworzy też ilustracje w różnych formach. Jej prace można oglądać nie tylko w ramach ogólnopolskich kampanii, ale także na ścianach galerii czy strojach polskich marek modowych. Ilustrowała m.in. dla: Stuttgart State Theater, Looks by Luks, Crazy Legs, Nudesticks, MAD Illustrators, Boho Swing, BNP Paribas.
Jest absolwentką Grafiki Warsztatowej Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach oraz Experimental Fashion Drawing Course w Central Saint Martin London.
Zobacz także: Canal+ będzie więcej inwestował w sport
Przez ostatnie 9 miesięcy na stanowisku dyrektora produkcji kreatywnej i promocji antenowej był Mateusz Iwan, wcześniej związany m.in. z Polsatem, TVN czy stacją AlJazeera.
Dołącz do dyskusji: Nowa dyrektorka w Canal+ Polska