SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kancelaria premiera wydała ponad 800 tys. zł na marketing i PR. Zlecenia m.in. dla TVP, Polkomtela i na promocję 500+

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ujawniła, że w latach2016-2017 na usługi marketingowe i public relations przeznaczyła nieco ponad 873 tys. zł. Najwięcej z tej kwoty otrzymała spółka Level za promocję programu Rodzina 500+, a Telewizji Polskiej zapłacono 100 tys. zł za obsługę uroczystości rocznicy smoleńskiej katastrofy.

Beata Szydło Beata Szydło

Informacje o wydatkach zostały udostępnione na wniosek posłanki Izabeli Leszczyny (PO), o czym jako pierwsza poinformował portal Gazeta.pl. Z dokumentu wynika, że KPRM wydała w sumie 873 480 zł. na marketing i PR. Największą kwotę (200 tys. zł) zapłacono spółce Level za „przygotowanie i produkcję materiałów programowych przeznaczonych do emisji w telewizji, radiu i internecie, w związku z realizacją rządowego programu Rodzina 500+”. 103 320 zł kosztowała obsługa fotograficzna wydarzeń z udziałem premiera i ministrów w okresie od 1 lutego 2017 r. do 31 stycznia 2018 r. Usługi realizowała firma Media Info Piotr Tracz, która za podobne usługi od czerwca 2016 do stycznia ub.r. otrzymała 63 960 zł.

150 tys. zł zapłacono za filmy i spoty o pracy premiera i ministrów rządu PiS, 100 tys. zł trafiło do firmy Robert Stern Consulting za scenariusze i produkcję czterech filmów promocyjnych na temat działalności rządu. Tyle samo otrzymała Telewizja Polska za obsługę medialną uroczystości obchodów rocznicy katastrofy smoleńskiej w 2017 roku.

Spot reklamowy podsumowujący dwa lata rządu PiS kosztował 49 200 zł (otrzymała je firma Open Group), zaś 13 tys. zł zapłacono firmie Mangusta Film za zaprojektowanie identyfikacji graficznej „do cyklu spotkań pod nazwą Podsumowanie pracy resortów". Ta sama firma za 18 450 zł przygotowała też materiał filmowy "specjalne wystąpienie Prezesa Rady Ministrów przed uroczystościami upamiętniającymi podpisanie Traktatów Rzymskich".

Jakub Szymczuk, od października ub.r. fotograf prezydenta Andrzeja Dudy, wykonał sesję fotograficzną premiera Mateusza Morawieckiego, za którą zapłacono 7 380 zł. 5 600 zł kosztowały dwa szkolenia z zakresu wystąpień przed kamerą i mikrofonem, które w grudniu 2016 i marcu ub.r. zrealizowała firma Modern Corp. Zbigniewa Lazara.

Sporządzenie raportu dotyczącego social mediowych profili KPRM, premier Beaty Szydło, ministerstw i ministrów, a dodatkowo przygotowanie i zaprezentowanie prezentacji z zakresu kontroli wizerunku w mediach społecznościowych, kosztowało 23 985 zł (zajęła się tym spółka Apostołowie Opinii). 68 880 zł wydano na realizowaną przez Polkomtel „usługę wysyłania wiadomości tekstowych za pośrednictwem platformy do masowej komunikacji SMS”.

Dołącz do dyskusji: Kancelaria premiera wydała ponad 800 tys. zł na marketing i PR. Zlecenia m.in. dla TVP, Polkomtela i na promocję 500+

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rozbawiony socjalistami z piSSu
873 tys. zł na promocję? Bełata...można było sobie na nagrody, które wam się przecież należą.
Czy powyższa krytyczna uwaga jest atakiem na Polskę?
0 0
odpowiedź
User
social
to dużo czy mało? możemy to do czegoś porównać? ile było wydawane wcześniej?

http://wyborcza.pl/1,76842,15845177,_Hey_Jude__za_7_mln_zl__Koszt_produkcji_spotu_zadziwil.html?disableRedirects=true
0 0
odpowiedź
User
racz nam wrócić Panie...
Dojna zmiana jednym słowem. Kiedy skończy się to bizancjum katolickich konserwatystów? Trzeba nam świeckiego państwa żeby obciąć dotacje państwa dla kościoła np 80 miloionów dla Rydzyka.
0 0
odpowiedź