Kancelaria premiera wybrała Sigmę Bis do kampanii w prasie
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów wybrała agencję mediową Sigma Bis, należącą do Orlenu i PZU do obsługi mediowej jej kampanii w prasie - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

Przetarg kancelarii premiera dotyczył zakupu powierzchni reklamowej w prasie na potrzeby działań informacyjnych dotyczących realizacji programów rządowych realizowanych przez KPRM.
W przetargu mogły brać udział firmy, które wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonały co najmniej 3 usługi polegające na sprzedaży bezpośredniej lub pośrednictwie w sprzedaży przestrzeni w prasie drukowanej o wartości minimum 140 tys. zł brutto każda.
Oferty w przetargu złożyły 3 agencje: Euvic Media, Media Group i Sigma Bis (wspólna agencja Orlenu i PZU).
O wyborze zwycięzcy przetargu decydowała cena, która była jedynym kryterium oceny złożonych ofert.
KPRM do współpracy wybrała Sigmę Bis, która już wcześniej zajmowała się zakupem powierzchni reklamowych w prasie do kampanii kancelarii premiera.
Umowa z agencją zostanie zawarta na okres do końca tego roku. Budżet wynosi 497 tys. zł.
Czytaj też: Sigma Bis realizuje dla KPRM kampanie dotyczące referendum
Dołącz do dyskusji: Kancelaria premiera wybrała Sigmę Bis do kampanii w prasie