352 tys. widzów nowego programu „Kanapowczynie” w TTV
Nowy cykl „Kanapowczynie” oglądało w TTV średnio 352 tys. widzów. Produkcja wyraźnie podniosła średnie długookresowe wyniki TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Program „Kanapowczynie” na antenie TTV oglądać można było we wtorki o godz. 22.00, w okresie od 12 września do 31 października br. Średnia widownia premierowych odcinków programu wyniosła 352 tys. osób, co przełożyło się na 3,96 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,90 proc. w grupie 16-49 i 6,25 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 24 października. Przyciągnął uwagę 402 tys. osób.
Udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 1,76 proc., a w grupie 16-49 było to 2,78 proc. Tym samym program miał zdecydowanie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.
„Kanapowczynie” to spin-off „Kanapowców”. Widzowie w ramach cyklu mogli poznać pięć kobiet ze Śląska, które przez okres kilku miesięcy toczyły walkę z niezdrowymi przyzwyczajeniami i próbowały schudnąć.
- Jak taksówkarka, właścicielka salonu fryzjerskiego, sekretarka z komisariatu, opiekunka w żłobku i sprzedawczyni na targu podejdą do wyzwania jakim jest udział w programie? Na zmianę swoich nawyków będą miały kilka miesięcy. Ile osiągną, zależy od nich samych. Wsparcie i motywacja trenera, ścisła dieta, ćwiczenia oraz opieka lekarska - tyle gwarantuje im udział w programie, ale czy to wystarczy, by osiągnąć wyznaczony cel? - informuje biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery.
Trenerem uczestniczek we właśnie zakończonym programie był Krzysztof Ferenc.
Dołącz do dyskusji: 352 tys. widzów nowego programu „Kanapowczynie” w TTV