SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kanał TCM w ofercie At Media

Dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media od maja br. rozpocznie sprzedaż reklam w kanale filmowym TCM należącym do spółki Turner Broadcasting System. To trzecia stacja tego nadawcy w Polsce na której pojawią się reklamy, ale pierwsza sprzedawana przez At Media.

Pozostałe dwa kanały TBS, czyli kierowane do dzieci Cartoon Network i Boomerang, emitują bowiem reklamy sprzedawane przez konkurencyjny wobec At Media dom sprzedaży Discovery Media Polska. Paromita Dey, ad sales dierctor w Turner Broadcasting System, pytana o powód wyboru At Media w przypadku TCM, tłumaczy nam, że firma ta reprezentuje duży segment rynku kanałów filmowych i oferuje pakiety programowe, w które dobrze wpisuje się profil TCM. Podkreśla również, że TBS jest zadowolony ze współpracy z Discovery Media Polska przy sprzedaży czasu w kanałach dziecięcych i nie ma planów jej zakończenia.

TCM w ofercie At Media znajdzie w sprzedaży indywidualnej oraz pakietach reklamowych: At Max, At Adults, At Men, At Premium i At Your Choice. Reklamy sprzedawane będą zarówno w całodobowej wersji stacji, jak i w tej nadawanej w godz. 21.00 - 3.00 na kanale dzielonym z Cartoon Network. At Media organizować będzie też akcje specjalne związane z TCM.

Kanał TCM nadaje na swojej antenie filmy fabularne powstałe w okresie od lat. 20 aż do lat 90. XX wieku. W lutym br. zmieniła się oprawa graficzna i logo stacji. Średni udział TCM w rynku telewizyjnym w 2008 roku wyniósł 0,08 proc. (dane AGB Nielsen Media Research).

Dołącz do dyskusji: Kanał TCM w ofercie At Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl