Kampania wprowadza All Inclusive w Play dla Firm (wideo)
Rusza kampania reklamująca taryfy biznesowe All Inclusive w Play dla Firm. Akcję przygotowały agencja reklamowa Grandes Kochonos i dom mediowy Mediacom Warszawa.
Kampania All Inclusive w Play dla Firm towarzyszy wprowadzanej właśnie promocji „All Inclusive dla Firm Max”. Przekaz podkreśla, że taryfy te pozwalają być pracownikom w stałym kontakcie. Dzięki temu można szybko wymieniać SMS-Y, MMS-y i maile, radząc sobie z każdą, nawet najbardziej nieprzewidzianą sytuacją.
Akcja obejmuje telewizję, radio, prasę, internet, outdoor oraz działania ambientowe. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Kampania wprowadza All Inclusive w Play dla Firm (wideo)
Play ze swoim mizernym zasięgiem pozwala być pracownikom firm być w stałym kontakcie chyba tylko pod warunkiem że siedzą w jednym pomieszczeniu 'na odległość głosu'...