Kampania promocyjna miesięcznika Rodzice
3 lutego rozpoczęła się kampania promująca marcowe wydaniemiesięcznika "Rodzice". Stanowi kontynuację rozpoczętej w styczniubr. kampanii informującej o zmianach w magazynie. Jej hasłoprzewodnie brzmi: Rodzice. Pierwszy miesięcznik dla mamy i taty.
Marcowy numer magazynu "Rodzice" zostanie wsparty kampaniąreklamową, która obejmie telewizję (TVP, TVN, TVN7, Polsat, kanałdla dzieci Mini Mini), internet (portal kobieta.pl) oraz magazynywydawane przez G+J Polska (m.in. Naj, Moje Gotowanie). Ponadtoplanowane są działania o charakterze wirusowym na portalu YouTubeoraz na stronie klubrysia.pl. Na portalach umieszczona zostałaspecjalnie stworzona wirusowa wersja spotu reklamowego.
Kreację do kampanii przygotował dział marketingu G+J Polska. Zazakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starcom.
Jednocześnie miesięcznik "Rodzice", wspólnie ze stacją MiniMini, rozpoczyna konkurs ''Twoje dziecko w telewizji''. Nagrodą dladzieci biorących udział w konkursie jest występ w programie"Wierszyki dla Rodziców'', emitowanym przez kanał Mini Mini. Więcejinformacji o konkursie: www.rodziceonline.pl
Od lutowego wydania, magazyn "Rodzice" ukazuje się w zmienionejszacie graficznej, zaś logo opatrzone jest nowym podtytułem"RODZICE małego dziecka."
Dołącz do dyskusji: Kampania promocyjna miesięcznika Rodzice