Onet i TVN z nagrodą w konkursie INMA Global Media Awards 2019
Kampania zrealizowana przez Onet (Ringier Axel Springer Polska) „100 lat Polsko” zdobyła drugie miejsce w konkursie INMA Global Media Award 2019. Tytuł przyznano w kategorii Best Public Relations or Community Service Campaign. Nagrodzono także nadawany przez TVN reporterski magazyn „Uwaga!”.
W ramach nagrodzonej kampanii dziennikarze Onetu stworzyli ponad 300 artykułów oraz materiałów wideo, które nawiązywały do najważniejszych wydarzeń w historii Polski. Na specjalnie do tego stworzonej stronie internetowej 100latpolsko.onet.pl czytelnicy mogli znaleźć m.in. wywiady ze znanymi Polakami oraz quizy. Stworzono także siedem klipów, które z humorem miały zaprezentować znane na całym świecie wynalazki, o których nie wiadomo, że zostały zaprojektowane przez Polaków.
W ramach głosowania internetowego, w którym wzięło udział 70 tys. internautów, trzy materiały wideo trafiły do międzynarodowej dystrybucji. Spoty #100lat Polsko wyświetlono w mediach społecznościowych 80 milionów razy w 153 krajach na całym świecie.
Kampania #100latPolsko była realizowana w Polsce oraz za granicą od lipca do listopada 2018 roku. Oprócz obecności w sieci, połączono różne narzędzia i kanały komunikacji: spot „Łączy nas hymn” w reżyserii Wojciecha Smarzowskiego był pokazywany w telewizji, w kinach oraz w środkach komunikacji miejskiej. Materiały graficzne nawiązujące do kampanii były prezentowane na billboardach oraz na muralu w Warszawie. Projekt był wspierany także reklamą radiową.
Nagroda dla TVN
„Uwaga!” zdobyła trzecie miejsce w kategorii: „Best use of social media”. Jury konkursu doceniło projekt #tematdlauwagi (social listening and realtime response), dzięki któremu użytkownicy mediów społecznościowych mogą bezpośrednio kontaktować się z redakcją reporterskiego magazynu.
W konkursie Global Media Awards 2019 zebrano 664 zgłoszenia od 165 firm medialnych z 34 krajów. O wyróżnienia w 20 kategoriach rywalizowało łącznie 194 finalistów z całego świata. Z dwóch grup - globalnych i lokalnych marek - wybrano 40 zwycięzców konkursu.
Organizatorem konkursu jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Zwycięzców ogłoszono 17 maja podczas INMA World Congress w Nowym Jorku.
Dołącz do dyskusji: Onet i TVN z nagrodą w konkursie INMA Global Media Awards 2019