Kaczyński sparodiowany w reklamie sklepu Medialider
Zespół kreatywny agencji reklamowej Profensiva opracował i wdrożyłkampanię typu viral dla sklepu internetowego Medialider.pl,odnoszącą się do wypowiedź byłego premiera Jarosława Kaczyńskiego.
Profensiva postanowiła wykorzystać stereotyp internauty zwypowiedzi Kaczyńskiego i stworzyć spot reklamowy. Chodzi o słowa"nie jestem entuzjastą tego, żeby sobie młody człowiek siedziałprzed komputerem, oglądał filmiki, pornografię, pociągał z butelkiz piwem i zagłosował, gdy mu przyjdzie na to ochota. Akt głosowaniapowinien być według mnie czynnością poważną, świadomą, wymagającąpewnej fatygi. Zwolennicy głosowania przez internet chcą tę powagęodebrać" - mówił w wywiadzie dla partyjnego serwisu pis.org.plJarosław Kaczyński.
- Wiedzieliśmy, że trzeba kuć żelazo póki gorące, póki jeszczeta wypowiedź wywołuje emocje - mówi portalowi Wirtualnemedia.plTomasz Okulicz, account director Profensiva.
Główną rolę zagrał artysta kabaretowy Szymon Jachimek. Zazdjęcia odpowiedzialna była grupa Impact z Gdańska, zaś pełnymudźwiękowieniem zajęło się studio Sounds Great Promotion.
Reklamówka miała swoją premierę w internecie w zeszły piątek,stając się pod koniec tygodnia drugim najczęściej oglądanym filmemw kategorii rozrywka na YouTube.
Sklep Medialider.pl działa od kwietnia 2003 roku. Oferuje sprzętelektroniczny.
Dołącz do dyskusji: Kaczyński sparodiowany w reklamie sklepu Medialider