K2 Internet poprowadzi e-marketing Fujifilm Polska
Firma Fujifilm Polska Distribution, lider fotografii tradycyjnej i cyfrowej, powierzyła agencji K2 Internet kompleksowe prowadzenie jednego z ważniejszych w ostatnim czasie, nowych projektów strategicznych w polskim internecie
Decyzja o współpracy z K2 Internet podjęta została przez Fujifilm w wyniku wieloetapowego przetargu, do którego zaproszono największe agencje interaktywne. K2 odpowiadać będzie za realizację strategii internetowej Fujifilm prowadząc szereg działań, których szczegóły na obecnym etapie nie mogą być ujawnione. Jak jednak twierdzi Michał Lach, wiceprezes zarządu agencji, jest to jedno z większych i bardziej złożonych nowych przedsięwzięć w polskim internecie: „Zakres i poziom wymagań postawionych przez Klienta był trudny do spełnienia nawet przez agencję tak doświadczoną w kompleksowym prowadzeniu strategii e-marketingowych dużych firm jak K2”.
Spółka Fujifilm Polska Distribution utworzona została w 2003 roku przez koncern Fuji Photo Film Co.Ltd. Ten globalny lider w wielu kategoriach produktowych związanych z obrazowaniem, dokumentowaniem i zarządzaniem informacją istnieje od 1934 roku i obecnie zajmuje 251 miejsce w „2002 Fortune Global 500 directory” posiadając prawie 180 oddziałów na świecie. Dotychczas w Polsce reprezentowany był przez niezależnego przedstawiciela. Utworzenie spółki Fujifilm Polska Distribution jest przejawem znaczenia naszego rynku dla firmy, która zamierza intensywnie rozwijać swą pozycję w kluczowych sektorach – głównie związanych z fotografią cyfrową.
Przetarg na obsługę e-marketingową był jednym z pierwszych projektów w ramach uruchamiania samodzielnego marketingu Fujifilm Polska. Adrian Mochocki, Internet Promotion Coordinator Fujifilm Polska, tak wyjaśnia znaczenie i wyniki przetargu:
„Obecność w nowych mediach jest jednym z najważniejszych elementów strategii rozwoju Fujifilm, dlatego poszukiwaliśmy agencji, która byłaby autentycznym partnerem w realizacji tej strategii. K2 Internet nie tylko przedstawiła nam doskonałe pod względem strategicznym i kreatywnym propozycje e-marketingowe, ale również zapewniła najwyższy poziom biznesowej wiarygodności ich skutecznej realizacji”.
Spółka Fujifilm Polska Distribution utworzona została w 2003 roku przez koncern Fuji Photo Film Co.Ltd. Ten globalny lider w wielu kategoriach produktowych związanych z obrazowaniem, dokumentowaniem i zarządzaniem informacją istnieje od 1934 roku i obecnie zajmuje 251 miejsce w „2002 Fortune Global 500 directory” posiadając prawie 180 oddziałów na świecie. Dotychczas w Polsce reprezentowany był przez niezależnego przedstawiciela. Utworzenie spółki Fujifilm Polska Distribution jest przejawem znaczenia naszego rynku dla firmy, która zamierza intensywnie rozwijać swą pozycję w kluczowych sektorach – głównie związanych z fotografią cyfrową.
Przetarg na obsługę e-marketingową był jednym z pierwszych projektów w ramach uruchamiania samodzielnego marketingu Fujifilm Polska. Adrian Mochocki, Internet Promotion Coordinator Fujifilm Polska, tak wyjaśnia znaczenie i wyniki przetargu:
„Obecność w nowych mediach jest jednym z najważniejszych elementów strategii rozwoju Fujifilm, dlatego poszukiwaliśmy agencji, która byłaby autentycznym partnerem w realizacji tej strategii. K2 Internet nie tylko przedstawiła nam doskonałe pod względem strategicznym i kreatywnym propozycje e-marketingowe, ale również zapewniła najwyższy poziom biznesowej wiarygodności ich skutecznej realizacji”.
Inne
Dołącz do dyskusji: K2 Internet poprowadzi e-marketing Fujifilm Polska