SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

K+PR wygrała przetarg Pepco

Agencja K+PR (dawniej Komunikacja Plus) w następstwie wygranego przetargu zajmie się wsparciem komunikacji sieci dyskontów niespożywczych Pepco - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. 

Spółka K+PR po wygranym przetargu zajmie się obsługą PR działań z zakresu zrównoważonego rozwoju sieci Pepco. Współpraca rozpoczęła się w lipcu. Agencja jest na etapie przygotowania kampanii, o jej szczegółach będzie informować po starcie działań. Postępowanie przetargowe trwało od połowy maja.

Pepco to sieć wielobranżowych sklepów dyskontowych. W całej Europie ma ponad 3100 sklepów. W ofercie posiada 500 kategorii produktowych, w tym odzież damską, męską i dziecięcą, a także artykuły dla domu, zabawki i kosmetyki, limitowane kolekcje i produkty licencjonowane.

To kolejny przetarg wygrany w ostatnim czasie przez K+PR. We wrześniu agencja rozpoczęła współpracę z siecią dyskontów Lidl. 

Dołącz do dyskusji: K+PR wygrała przetarg Pepco

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ustawionyprzetarg
To pepcko nie zbankrutowało?
odpowiedź