K+PR wygrała przetarg Pepco
Agencja K+PR (dawniej Komunikacja Plus) w następstwie wygranego przetargu zajmie się wsparciem komunikacji sieci dyskontów niespożywczych Pepco - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Spółka K+PR po wygranym przetargu zajmie się obsługą PR działań z zakresu zrównoważonego rozwoju sieci Pepco. Współpraca rozpoczęła się w lipcu. Agencja jest na etapie przygotowania kampanii, o jej szczegółach będzie informować po starcie działań. Postępowanie przetargowe trwało od połowy maja.
Pepco to sieć wielobranżowych sklepów dyskontowych. W całej Europie ma ponad 3100 sklepów. W ofercie posiada 500 kategorii produktowych, w tym odzież damską, męską i dziecięcą, a także artykuły dla domu, zabawki i kosmetyki, limitowane kolekcje i produkty licencjonowane.
To kolejny przetarg wygrany w ostatnim czasie przez K+PR. We wrześniu agencja rozpoczęła współpracę z siecią dyskontów Lidl.
Dołącz do dyskusji: K+PR wygrała przetarg Pepco