SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

JWT nadal z budżetem Rimmel London

Firma kosmetyczna Coty ponownie powierzyła agencji JWT globalny budżet reklamowy marki Rimmel London.

W przetargu na warty 70 milionów funtów budżet JWT pokonała agencje Fallon London i nowojorską Laird & Partners.

JWT nadal będzie odpowiedzialna za kampanie Rimmel London w Europie i USA. Oprócz tego agencja będzie miała za zadanie wypromowanie marki na rynkach rozwijających się w regionie Azji i Australazji.

JWT obsługuje reklamowy budżet Rimmel London od ponad 12 lat. W 1997 roku pokonała ona w przetargu agencje Ammirati Puris Lintas, Bartle Bogle Hegarty i Testa International. W większości przygotowanych przez nią w ostatnich latach kampanii wystąpiła Kate Moss, która w 2001 roku została rzecznikiem marki.

Dołącz do dyskusji: JWT nadal z budżetem Rimmel London

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl