Jan Jankowski odpowiada za marketing w Linkhouse
Jan Jankowski objął nowe stanowisko marketing managera w Linkhouse, platformie content marketingu i link buildingu.
Jan Jankowski w Linkhouse odpowiada za zbudowanie działu marketingu, przygotowanie i egzekucję strategii marketingowej firmy w Polsce i zagranicą. Ponadto, do jego zadań należy reprezentowanie firmy, np. w webinarach czy na wydarzeniach. Wyzwaniem będzie marketing konferencji SEO Poland oraz stworzenie programu lojalnościowego.
Raportuje bezpośrednio do zarządu Linkhouse - Damiana Kozłowskiego i Michała Chlewińskiego.
Jan Jankowski prowadził swoją firmę i szkolił
Jan Jankowski poprzednio był brand managerem w Espir, gdzie odpowiadał za strategię rozwoju i komunikacji marki Ombre. W latach 2018-2020 rozwijał lokalnie w Białymstoku agencję komunikacji w social media skupiającą się wokół podmiotów sportowych i gastronomii.
Równolegle od 2018 działał szkoleniowo. - Własna działalność szkoleniowa czy tworzenie agencji wypaliło mnie. Dziś wiem, że chcę robić dobry marketing w jednej firmie od A do Z, a nie być przedsiębiorcą czy szkoleniowcem - mówi Jankowski.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Jankowski karierę zaczynał w agencji Sempai. Prowadził też lokalną agencję komunikacji w social media skupiającą się wokół podmiotów sportowych i gastronomii. Wystąpił na scenie Social Media Week oraz Internet Beta. Pracował m.in. z Elmont Grupa, Lasy Państwowe, ChM Implanty, Straż Miejska w Warszawie, Politechnika Białostocka, catering Czysta Micha, Polska Organizacja Turystyczna, Podpierzyną, czy Świat Supli.
Dołącz do dyskusji: Jan Jankowski odpowiada za marketing w Linkhouse
Stawiam dolary przeciwko żołędziom, że w ciągu pół roku zobaczymy Janka gdzie indziej, aczkolwiek życzę powodzenia w Linkhousie :)
No i chyba tak się stało, bo dzisiaj zobaczyłem, że od miesiąca bodajże zmienił pracę, czyli w linhousie pracował 6 mies... Pytanie czy w linkhousie się źle pracuje, czy to taki typ człowieka?