James Foster liderem martketingu Netflixa w Europie
Netflix zatrudnił globalnego lidera marketingu IKEA, Jamesa Fostera, jako nowego wiceprezesa ds. marketingu w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA_.

James Foster przechodzi do Netflixa po niecałym roku pracy w firmie Ingka Group, która jest właścicielem sieci IKEA. Od marca br. był tam szefem globalnego marketingu i dyrektorem ds. marketingu w IKEA Retail.
Przed przejściem do IKEA przez około rok był wiceprezesem Reebok Europe i spędził 13 lat w firmie Adidas na różnych globalnych stanowiskach w marketingu i zarządzaniu. Wcześniej pracował w dziale rozrywki domowej w Sony i Universal Pictures.
James Foster w Netflix będzie kierował zespołem marketingowym EMEA z siedzibą w Amsterdamie. Zastąpi Danielle Crook-Davies, która we wrześniu opuściła serwis streamingowy, aby wrócić do USA.
Dołącz do dyskusji: James Foster liderem martketingu Netflixa w Europie