SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kanał Boomerang 18 marca zmieni się w Cartoonito. „Miejsce dla przedszkolaków i ich rodzin”

W sobotę, 18 marca kanał Boomerang zmieni nazwę na Cartoonito. - Cartoonito to miejsce dla przedszkolaków i ich rodzin. Z otwartymi rękami wita ich indywidualizm i oryginalność - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Warner Bros. Discovery.

Boomerang to kanał telewizyjny nadający programy dla dzieci powyżej 3 roku życia. Stacja w Polsce rozpoczęła nadawanie 6 czerwca 2005 roku.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W sobotę, 18 marca 2023 roku kanał zmieni nazwę na Cartoonito. Obecnie Cartoonito jest dostępne jako pasmo na kanale Boomerang. Jest to blok skierowany dla dzieci w wieku od 2 do 5 lat, który w ofercie stacji dostępny jest codziennie w godzinach pooranych od września 2022 roku (wcześniej pasmo nadawano w latach 2011-2013).

- Cartoonito to miejsce dla przedszkolaków i ich rodzin. Z otwartymi rękami wita ich indywidualizm i oryginalność. Najmłodsi i ich rodzice lub opiekunowie mogą cieszyć się znanymi postaciami i historiami od wiodących twórców, także zupełnie nowymi serialami i całą masą śmiechu - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Warner Bros. Discovery.

Udział Boomerang w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 0,10 proc.

Dołącz do dyskusji: Kanał Boomerang 18 marca zmieni się w Cartoonito. „Miejsce dla przedszkolaków i ich rodzin”

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
WWWW
akuarat patrząc na ostatnie lata czy cartoon network czy nisney channel czy boomerang już od dawna bajki są wyłącznie dla przedszkolaków , kiedyś był wyraźny podział na bajki dla starszym i młodszych a teraz wszystko na jedno kopyto dla maluchów
odpowiedź
User
@nime
Szkoda. Kiedyś Boomerang wyróżniała oferta klasycznych kreskówek (m.in. ze studia Hanna-Barbera). Zamiast tego mogliby uruchomić coś, co by wyróżniało (na tle kilkunastu innych podobnych do siebie kanałów w Polsce), np. Toonami z japońskim anime. Niestety polscy menadżerowie podchodzą do anime jak pies do jeża (i to mimo, że teoretycznie dawno powinna dokonać się zmiana pokoleniowa na tych stanowiskach). W USA i Europie Zachodniej anime jest bardzo popularne wśród nastolatków (a Polacy raczej bardzo nie odstają pod tym względem... patrz popularność anime na Netflix).
odpowiedź
User
Czyżby?
"... dostępny jest codziennie w godzinach pooranych ...".
odpowiedź