Muzo.fm: więcej z reklam, wyższa dywidenda od Polsat Media
Spółka zarządzająca Radiem Muzo.fm (grupa Cyfrowy Polsat) osiągnęła wzrost przychodów o 4 proc. do 6,62 mln zł i dywidendy od Polsat Media, ale jej zysk netto zmalał, bo zapłaciła dużo więcej podatku dochodowego.

Za sprzedaż oferty reklamowej Muzo.fm odpowiada Polsat Media. Przychody sprzedażowe od tej spółki rok do roku zwiększyły się z 6,12 do 6,17 mln zł. Dodatkowo Muzo.fm uzyskało 233,8 tys. zł od Grupy Interia i 25,4 tys. zł od Cyfrowego Polsatu.
Od lutego do kwietnia br. Muzo.fm miało 0,4 proc. udziału w rynku słuchalności radia, dwa razy więcej niż rok wcześniej (według danych z badania Radio Track).
Wydatki operacyjne spółki wyniosły w ub.r. 5,23 mln zł, po spadku rok do roku o 1,4 proc. Koszty usług obcych wzrosły z 3,86 do 4,07 mln zł, natomiast wydatki na amortyzację zmalały z 270,5 do 195,9 tys. zł, na wynagrodzenia - z 577,4 do 420,2 tys. zł, a na podatki i opłaty - z 503,2 do 449,3 tys. zł. Firma zatrudniała średnio 16 pracowników (z czego 13 w redakcji), o jednego więcej niż przed rokiem.
Koszty w ramach grupy Cyfrowego Polsatu zwiększyły się z 744,6 do 905,6 tys. zł, z czego te wobec operatora radiofuzyjnego Bcast - z 322,8 do 439,5 tys. zł, a od Telewizji Polsat - ze 191,4 do 272,6 tys. zł.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
6,7 mln zł dywidendy od Polsat Media
Zysk operacyjny Muzo.fm zwiększył się z 1,05 do 1,38 mln zł. Do spółki należy 4,25 proc. udziałów Polsat Media. Z zeszłorocznej dywidendy przypadło dla Muzo.fm 6,75 mln zł, wobec 6,51 mln zł rok wcześniej.
W efekcie zysk brutto spółki sięgnął 8,24 mln zł, a przy wzroście kwoty zapłaconego podatku dochodowego z 533,8 tys. do 1,44 mln zł zysk netto zmalał z 7,03 do 6,8 mln zł. Na koniec ub.r. firma miała na rachunkach 1,59 mln zł, rok wcześniej było to jedynie 91,7 tys. zł.
W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2022, a poprzedni - 2021
Dołącz do dyskusji: Muzo.fm: więcej z reklam, wyższa dywidenda od Polsat Media
A poza tym wczoraj znów MUZO FM zmieniło oprawę z najlepsze kawałki w mieście na hasło Eski Rock czyli gramy co chcemy plus ciągle grają nadal to samo czyli Joan Osbourne one of us komercyjny Måneskin 4 non blondes b52s smash mouth i komercyjna Daria Zawiałow która jest promowana wszędzie przez RMF FM RMF MAXX Radio ESKA Radio ZET Radio SuperNova meloradio i program 3 polskiego radia