SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

iTaxi po rebrandingu "kręci się wokół pasażera"

Oferująca przejazdy firma iTaxi rozpoczyna pełny rebranding. Jej nowe podejście skupia się wokół indywidualnych potrzeb pasażerów i kierowców. Nowa strategia stawia także zdecydowany krok w stronę innowacji i zmniejszania emisji – po ulicach Warszawy już kursują modele Tesla Y.

Nowy branding ma być odpowiedzią na codzienne potrzeby pasażerów. iTaxi w odświeżonej odsłonie wykracza poza standardowe kryteria wyboru taksówki – obok komfortu i bezpieczeństwa oferując usługę zaprojektowaną z myślą o indywidualnych potrzebach pasażerów na wielu płaszczyznach. Nowe podejście to oferta skupiona wokół „ja” klienta, niezależnie od potrzeb, zobrazowana w nowym spocie rebrandingowym pod hasłem kampanii „Z nami do celu”, stworzonym we współpracy z domem kreatywnej produkcji i agencją twórców Shootme.

 – iTaxi jest „o ludziach i dla ludzi”. Rebranding to potwierdzenie idei, według której chcemy budować markę – dopasowania do klientów, bycia bliżej nich w nowoczesnym, lifestylowym wydaniu. Stąd całkowita zmiana komunikacji wizualnej, nowe logo i dodatkowy znak identyfikacyjny – sygnet nawiązujący do litery „i”, również symbolicznie skupiony wokół użytkownika. Zwieńczeniem ogłoszenia jest dla nas kampania „Z Nami Do Celu”, której oficjalny spot świetnie oddaje nasz nowy charakter – iTaxi będące o ludziach i przede wszystkim dla ludzi – powiedział Kamil Bąkowski, chief marketing officer iTaxi.

Tesla Y we flocie iTaxi

W ramach rebrandingu, iTaxi chce również podkreślić swoje zaangażowanie w odpowiedzialność społeczną i ekologiczną. Kolejne zmiany zakładają stopniowe wprowadzanie innowacji, mających na celu między innymi zmniejszenie wpływu na środowisko – pierwszą z nich jest krok w stronę elektryfikacji i zasilenie floty o Tesla Model Y w wyjątkowym perłowo-niebieskim kolorze, symbolizującym czyste powietrze i z charakterystycznym cytrynowo-żółtym sygnetem – nowym wyróżnikiem iTaxi, które już kursują na ulicach. Ich procent w stosunku do klasycznych aut ma w najbliższych miesiącach sukcesywnie rosnąć. 

W trosce o środowisko iTaxi zobowiązuje się do zaopatrzenia 80 proc. swojej floty w samochody elektryczne do 2030 roku, a do końca roku bieżącego flota w Warszawie już w 10-ciu procentach ma składać się z elektryków. Aktualnie przejazdy Teslą są dostępne w ramach taryfy „Eco” z poziomu odświeżonej aplikacji mobilnej do zamawiania przejazdów – co ważne, cena przejazdu nie zmienia się, z myślą o zaoferowaniu nowego doświadczenia, jak największej liczbie użytkowników.  

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Kropka nad “i” w logo 
Nowa identyfikacja graficzna została zaprojektowana z myślą o przejazdach – łączących pasażerów i kierowców. Sygnet – symbol graficzny iTaxi w nowym wydaniu, to kropka nad „i” w logo firmy – romb wpisany w koło, z prostokątną podstawą jest odciętą częścią litery. Pierwsza kropka nad „i” w logo marki symbolizuje indywidualne „ja” użytkownika. Koło (będące drugą kropką nad „i” w logo marki) odpowiada za punkt docelowy. Całość logo skupia się na podróży pasażera, uzupełnianej przez kierowcę realizującego usługę. Opracowanie nowego klucza identyfikacji wizualnej marki, w tym między innymi projektu logotypu, sygnetu, interfejsu aplikacji mobilnej, animacje, zostały zrealizowane we współpracy ze studiem projektowym Super Super Studio.

Proces rebrandingu obejmuje także zmiany w aplikacji mobilnej iTaxi. Pierwszym etapem jest jej nowa odsłona – z odświeżonym interfejsem zamawiania przejazdów. Jest on teraz bardziej przejrzysty i intuicyjny – w myśl głównej osi zmian, pozwoli lepiej dopasować oferowane usługi do potrzeb użytkownika.  

Dołącz do dyskusji: iTaxi po rebrandingu "kręci się wokół pasażera"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl