Internauci będą płacić za wideo online
W bieżącym roku konsumenci z całego świata wydadzą na płatne treściwideo w internecie 3,8 miliarda dolarów.
To więcej niż przychody z reklam umieszczanych wokół tego typutreści, które mają wynieść 3,5 miliarda dolarów - prognozuje firmabadawcza Strategy Analytics.
Firma szacuje również, że do roku 2012 rynek płatnych treściwideo online będzie rozwijał się średnio o 39 procent rocznie,podczas gdy rynek darmowych treści wideo wspieranych reklamami marosnąć średnio o 37 procent.
Co ciekawe, ta tendencja ma zostać podsycona przez obecnąrecesję. "Kryzys gospodarczy i zmniejszające się wartości budżetówreklamowych zwiększyły w ostatnich sześciu miesiącachzainteresowanie konsumentów płatnymi treściami w sieci" -stwierdził Martin Olausson, dyrektor Digital Media Research wStrategy Analytics.
Raporty
Dołącz do dyskusji: Internauci będą płacić za wideo online