„InStyle” w odświeżonej formule. Anna Ibisz w reklamie (wideo)
Od majowego wydania, które ukazało się 10 kwietnia br., miesięcznik „InStyle” (Burda Media Polska) zyskał zmienioną zawartość i odświeżoną szatę graficzną. Numer wspiera kampania reklamowa, w której zobaczyć można Annę Zejdler-Ibisz, naczelną magazynu.
W piśmie znaleźć teraz można jeszcze więcej stylizacji światowych i polskich gwiazd, a także więcej porad stylistów. Nowa makieta jest bardziej przejrzysta i elegancka.
- W nowej formule „InStyle’a” prezentowana moda skierowana jest do każdej kobiety, która chce wyglądać nowocześnie i być na czasie z trendami. Pokazujemy więcej rzeczy w przystępnych cenach, z polskich sklepów i dla różnych typów sylwetek, także XXL - podkreśla Sandra Ostanek, szefowa działu mody „InStyle’a”.
Dodatkowo w internecie wystartował blog.instyle.pl, na którym na bieżąco można śledzić informacje ze świata mody, urody i stylu gwiazd.
Majowe wydanie „InStyle’a” ukazało się w normalnej cenie 5,90 zł (duży format) i 4,90 zł (mały format) oraz w łącznym nakładzie wynoszącym 128 tys. egz.
Numer wspiera kampania promocyjna, w której wykorzystano wizerunek redaktor naczelnej pisma Anny Zejdler-Ibisz. Akcja realizowana jest w telewizji (Fox, AXN), radiu (Radio ZET, Chilli ZET, RMF FM), internecie (Wp.pl), prasie („Burda”, „Dobre Rady”, „Mój Piękny Ogród”, „Sielskie Życie”, „Sól i Pieprz”, „Polska Gotuje”) oraz z wykorzystaniem outdooru w największych miastach.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „InStyle'a” w styczniu br. wyniosła 52 160 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „InStyle” w odświeżonej formule. Anna Ibisz w reklamie (wideo)