ING Bank Śląski kontynuuje kampanię reklamową oszczędności
Na outdorze w 12 miastach trwa kolejna odsłona kampanii ING Banku Śląskiego, w której marka podejmuje temat świadomego konsumowania. Kreacje przygotowała agencja Brain.
Działania na nośnikach zewnętrznych są kolejną odsłoną kampanii „Czy posiadanie stało się sensem naszego życia?”, rozpoczętej w grudniu ubiegłego roku w telewizji, internecie i social mediach.
Kampania ING w 12 miastach
W trwającej kampanii, billboardy pojawiły się w następujących miastach: Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Warszawa, Wrocław.
– Chcemy głośno i szeroko podnosić temat świadomego konsumowania, stąd nasza obecność w przestrzeni publicznej: na dużym formacie oraz na warszawskich wiatach przystankowych i w metrze. O zobrazowanie tematu poprosiliśmy znanego artystę i rysownika komiksowego Przemysława Truścińskiego. Jego wizja w symboliczny sposób pokazuje zaślepienie konsumpcją. Na drugim biegunie są przemyślane i odpowiedzialne zakupy - trend który, jako marka wspieramy i promujemy – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Za kreację nośników OOH odpowiada agencja Brain, która walczy właśnie w przetargu o utrzymanie trwającej od 14 lat współpracy z marketerem.
Dołącz do dyskusji: ING Bank Śląski kontynuuje kampanię reklamową oszczędności