In Fact PR zmienia się w Dulnik.com
Agencja In Fact PR od sierpnia działa pod nową nazwą - Dulnik.com. Nawiązuje ona do nazwiska założyciela firmy Marcina Dulnika.
Agencja Marcina Dulnika została założona w 2012 roku i specjalizuje się w obsłudze klientów z branży technologicznej i sportowej. W portfolio ma takich klientów jak ZAGG, Infobip, ASICS, RunCzech, Budapest Marathon, Półmaraton PHILIPS Piła.
Jak przyznaje w rozmowie z naszym portalem Marcin Dulnik, nowa nazwa ma wyróżniać firmę na rynku usług PR i pozycjonować ją pod kątem eksperckim.
- Poprzednia nazwa agencji niewiele mówiła o nas, była nieczytelna i trudna do zapamiętania. Uznaliśmy, że po 5 latach istnienia firmy na rynku usług PR warto odświeżyć jej wizerunek i nadać jej nową nazwę. Liczymy, że pomoże nam to pozycjonowaniu eksperckim agencji oraz budowaniu większej rozpoznawalności w branży PR. Markę agencji opieramy o moje nazwisko z racji mojego doświadczenia w branży wyniesionego z pracy dla marek różnej wielkości, od startupów po największe brandy na świecie takie jak Ericsson, Samsung, Facebook i Uber - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Marcin Dulnik, założyciel i prezes agencji.
Wraz ze zmianą nazwy agencja wprowadziła nowy logotyp. Firma zatrudnia obecnie trzy osoby.
Dołącz do dyskusji: In Fact PR zmienia się w Dulnik.com