IKEA pokazuje, że najlepszy jest sen
Brytyjski oddział IKEA na billboardach pokazuje w metaforyczny sposób, że sen potrafi zastąpić niejeden kosmetyk czy pastylkę.

IKEA ruszyła w Wielkiej Brytanii z billboardową odsłoną kampanii "The Hare", w której pokazuje, jak rozwiązać problemy ze snem i jak pokonać bezsenność. W spocie otwierającym kampanię marka zwraca uwagę na problem zaniedbania snu oraz edukuje widzów, że zdrowy i prawidłowy sen przekładają się na dobre jakościowo życie.
W serii plakatów stanowiących kolejną odsłonę kampanii IKEA prezentuje kołdrę i poduszki - kojarzone ze snem - w opakowaniu kremu, napoju energetycznego czy suplementu diety na koncentrację.
W ten sposób pokazuje jak ważny jest sen, a my często zastępujemy go produktami, za które potrafimy wiele zapłacić. Sen zaś nic nie kosztuje, a tak wiele daje.
Kreację przygotowała agencja Mother.
Dołącz do dyskusji: IKEA pokazuje, że najlepszy jest sen