Hypermedia odpowiedzialna za kampanię Reeboka w internecie
Agencja interaktywna Hypermedia (ISOBAR) jest odpowiedzialna zaplanowanie i zakup mediów w internecie oraz za adaptację kreacjiglobalnych do najnowszej kampanii Reeboka, przebiegającej podhasłem "Your Move".
- Kampania ma charakter wizerunkowy, jej celem jestpropagowanie filozofii marki promującej indywidualistów. Działaniareklamowe skierowane są do szerokiej grupy odbiorców, a ichzadaniem jest zachęcenie do wejścia na stronę WWW, która umożliwiaużytkownikom opublikowanie własnego filmu z oryginalnym wyczynemsportowym - mówi Malwina Żurek, group account manager w agencjiHypermedia.
W przekazie reklamowym wykorzystano portale: Interia.pl,Onet.pl, o2.pl (min. serwisy sportowe), Tlen, GG, You Tube, serwisysieci Adnet (witryny lifestylowe) oraz stronę www.reebok.com/yourmove.
Dodatkowo w kampanii wykorzystano: prasę, telewizję i outdoor.Kreację internetową oraz stronę www przygotował Carat Fusion, zaśATL powierzono agencji McGarry Bowen.
Hypermedia odpowiedzialna jest za adaptację kampanii oraz stronyinternetowej dla ośmiu rynków (Europa i Azja). Agencjaodpowiedzialna jest również za koordynację lokalizacji, wszystkichkampanii Reeboka na świecie w sieci.
Dołącz do dyskusji: Hypermedia odpowiedzialna za kampanię Reeboka w internecie