SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Huta 19 im. Joachima Fersengelda tworzy dział social media i public relations, na czele Artur Roguski

Agencja reklamowa Huta 19 im. Joachima Fersengelda poszerza zakres świadczonych usług o działania w zakresie mediów społecznościowych oraz public relations. Nowym działem kieruje Artur Roguski, head of social media.

Nowy dział social media i public relations zajmuje się obsługą marki Żubr (Kompania Piwowarska), marki Castorama oraz marki zabawek Schleich, dystrybuowanych w Polsce przez TM Toys.

Stanowisko head of social media objął Artur Roguski. Od października ubiegłego roku pracował jako social media manager w agencji d*fusion communication. Wcześniej przez 5 lat pracował w mediach (magazyn "Brief", Grupa Onet-RAS oraz Edipresse Polska). Karierę zawodową zaczynał w Ogilvy Interactive.

Stanowiska moderatorów objęli Monika Krawczyk (wcześniej communication manager w agencji Streetcom) oraz Miłosz Brzana (poprzednio Kayax).

W aktualnych projektach public relations i pozyskiwaniu nowych klientów, agencję wspiera konsultantka Justyna Sztengreber. Przez cztery lata pracowała w  Ogilvy Public Relations. Prowadziła działania dla takich marek jak: Faktoria Win, Mastercard, WWF, Żydowski Instytut Historyczny, Helios, Nordea, LEGO czy ONZ.

"Naturalny krok w rozwoju"

- Rozwój kompetencji w zakresie działań w social media i public relations jest dla nas naturalnym krokiem. Jest odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy szukają agencji skupiających wiele różnych kompetencji w ramach jednej organizacji. Dzięki temu działania podejmowane przez agencję są spójniejsze komunikacyjnie, szybsze i lepiej dostosowane do krajobrazu mediów - komentuje Mateusz Żdanko, wspólnik i dyrektor kreatywny agencji Huta 19 im. Joachima Fersengelda.

Huta 19 im. Joachima Fersengelda zatrudnia 22 osoby. Oprócz wymienionych marek agencja obsługuje w zakresie digital m.in. sieć sklepów Biedronka i markę piwa Dębowe. Projektowo przygotowuje także kampanie reklamowe dla polskiego oraz zagranicznych oddziałów Viacom (Nickelodeon, Comedy Central, MTV), a w ostatnim czasie zrealizowała spoty TV dla dwóch marek USP Zdrowie (Ibuprom Sport i Stoperan).

Dołącz do dyskusji: Huta 19 im. Joachima Fersengelda tworzy dział social media i public relations, na czele Artur Roguski

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Artur
Czy Artur potrafi coś więcej niż zmieniać pracę?
odpowiedź
User
Artur Roguski
Czy Artur potrafi coś więcej niż zmieniać pracę?


No cześć złośniku. Zawsze możesz mnie spytać o to osobiście ;-)
odpowiedź
User
Wuj Kabron
Super! Powodzenia! Porządny zawodnik o niestandardowym podejściu do wielu tematów. Niech o Was często czytam!
odpowiedź