SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

HP wprowadza na rynek komputer HP Pavilion

Firma HP rozpoczęła kampanię reklamową wprowadzającą na polski rynek multimedialne komputery stacjonarne z rodziny HP Pavilion. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Optimedia.

Celem kampanii, oprócz poinformowania konsumentów i sprzedawców o atrakcyjnej nowości w ofercie HP, jest zwrócenie uwagi na wiele wyjątkowych cech i akcesoriów do stacjonarnych komputerów domowych HP Pavilion oraz podkreślenie zalet użytkowania komputera zaprojektowanego od początku do końca jako jedna całość.

Kampania wykorzystuje ogólnopolskie i tematyczne stacje telewizyjne oraz magazyny. Działania reklamowe w czasopismach (dodatki do dzienników ogólnopolskich, tygodniki opiniotwórcze, wysokonakładowe tytuły komputerowe, pisma kobiece) skierowane są do dwóch grup odbiorców: całych rodzin oraz młodzieży.

- Odsłona "rodzinna" ma charakter sezonowy i wiąże się z rozpoczynającym się rokiem szkolnym, czyli okresem, kiedy popyt na komputery domowe jest wyjątkowo duży. Natomiast kreacje skierowane do młodzieży mają na celu budowę świadomości i zaufania do marki w długim okresie - mówi Jolanta Rogulska, Marketing Programs Manager w dziale PSG HP.

Za polską kreację w konwencji kampanii "Komputer znów jest osobisty" odpowiada regionalna agencja reklamowa McCann Erickson Hungary. Ramy czasowe działań reklamowych nie zostały ujawnione.

Dołącz do dyskusji: HP wprowadza na rynek komputer HP Pavilion

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl