HP wprowadza na rynek komputer HP Pavilion
Firma HP rozpoczęła kampanię reklamową wprowadzającą na polskirynek multimedialne komputery stacjonarne z rodziny HP Pavilion.Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Optimedia.
Celem kampanii, oprócz poinformowania konsumentów i sprzedawcówo atrakcyjnej nowości w ofercie HP, jest zwrócenie uwagi na wielewyjątkowych cech i akcesoriów do stacjonarnych komputerów domowychHP Pavilion oraz podkreślenie zalet użytkowania komputerazaprojektowanego od początku do końca jako jedna całość.
Kampania wykorzystuje ogólnopolskie i tematyczne stacjetelewizyjne oraz magazyny. Działania reklamowe w czasopismach(dodatki do dzienników ogólnopolskich, tygodniki opiniotwórcze,wysokonakładowe tytuły komputerowe, pisma kobiece) skierowane są dodwóch grup odbiorców: całych rodzin oraz młodzieży.
- Odsłona "rodzinna" ma charakter sezonowy i wiąże się zrozpoczynającym się rokiem szkolnym, czyli okresem, kiedy popyt nakomputery domowe jest wyjątkowo duży. Natomiast kreacje skierowanedo młodzieży mają na celu budowę świadomości i zaufania do marki wdługim okresie - mówi Jolanta Rogulska, Marketing Programs Managerw dziale PSG HP.
Za polską kreację w konwencji kampanii "Komputer znów jestosobisty" odpowiada regionalna agencja reklamowa McCann EricksonHungary. Ramy czasowe działań reklamowych nie zostałyujawnione.
Dołącz do dyskusji: HP wprowadza na rynek komputer HP Pavilion