„Hotel Paradise” zyskał ponad 40 tys. widzów w TVN7
Emitowany wiosną br. ósmy sezon programu Siódemki „Hotel Paradise” oglądało średnio 383 tys. widzów, o 42 tys. osób więcej niż nadawany jesienią siódmy sezon reality-show - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia premierowych odcinków ósmego sezonu reality-show „Hotel Paradise”, wyemitowanych w okresie od 4 marca do 14 maja roku (od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00) wyniosła 382,7 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 3,18 proc. w gronie wszystkich widzów, 5,22 proc. w grupie 16-49 oraz 4,99 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 804,1 tys. widzów w grupie 4+.
Pół mln widzów finału “Hotel Paradise 8”
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnął finał z 14 maja. Śledziło go średnio 502,8 tys. osób. Poniżej pięć odcinków z największą widownią:
W czasie emisji TVN7 miał 10. miejsce wśród wszystkich stacji (pierwsze, z udziałem na poziomie 9,52 proc., należało do TVP2).
„Hotel Paradise” to stworzony dla amerykańskiej telewizji FOX reality show. Program polega na tym, że grupa singli mieszkająca w luksusowym hotelowym kurorcie w każdym tygodniu musi łączyć się w pary i wspólnie dzielić pokój hotelowy. Pozostała jedna osoba musi sparować się w następnym odcinku albo opuścić kurort. W to miejsce pojawia się nowy uczestnik.
Ósma seria programu zrealizowana została w Wietnamie. Ponownie produkcję prowadziła Klaudia El Dursi. „Hotel Paradise 8” wygrali Agnieszka i Jędrzej.
Dołącz do dyskusji: „Hotel Paradise” zyskał ponad 40 tys. widzów w TVN7