Historia pewnej miłości w reklamie PKO BP
Od początku kwietnia trwa kolejna kampanii banku PKO BP pod hasłem "Kluczowe decyzje". Tym razem, bank promuje pożyczki gotówkowe.
Spot przedstawia historię Renaty i Mariusza, którzy poznają się i pobierają dzięki zbiegowi zdarzeń, który zaczął się od pomysłu kobiety na łazienkę. W realizacji planów pomogła pożyczka z banku PKO BP.
Reklama emitowana jest w głównych stacjach telewizyjnych.
Działania zaplanowano do 26 maja. Oprócz reklamy telewizyjnej, obejmuje kampanię w internecie oraz ekspozycję materiałów BTL (plakaty, ulotki, witryny w oddziałach).
Reklamowana oferta skierowana jest do osób, które dotychczas nie miały pożyczki lub kredytu gotówkowego w PKO Banku Polskim. Bank takim klientom oferuje pożyczkę z RRSO 5,11 proc. przy spłacie rozłożonej nawet na 12 rat.
Za pomysł kreatywny i produkcję spotów telewizyjnych i internetowych odpowiedzialna jest Agencja Warszawa. Reżyserem spotów jest Tomasz Goldbaum-Wlaziński, producentem wykonawczym - Tyrka Studio, postprodukcją zajął się Lunapark oraz Juice. Działania online przygotowała agencja Artegence (internet), w planowaniu i zakupie mediów uczestniczył dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Historia pewnej miłości w reklamie PKO BP
pomysł spoko, ale nie na polskie warunki.