Heyah bez zwierząt i memów reklamuje „smartfonowy internet” (wideo)
W nowej kampanii reklamowej taryfy Heyah (oferowanej przez T-Mobile Polska) promowana jest nowa oferta internetu mobilnego. Jest to pierwsza akcja marketingowa Heyah przygotowana przez agencję Brain.
Nowe reklamy Heyah prezentują usługę internetową dostępną w ramach nowych pakietów w tej taryfie (zobacz ich szczegóły). Przede wszystkim podkreślają, że po wykorzystaniu ustalonego limitu można dokupić dodatkowy pakiet danych, np. 3 GB za 19,99 zł. Jest to określane jako „internet co się zowie” i „smartfonowy internet”.
Jest to pierwsza kampania reklamowa Heyah przygotowana przez agencję Brain, która po wygranym niedawno przetargi przejęła obsługę marki od G7 (więcej o tym). W spocie pokazywany jest chłopak, który bawi się smartfonem, symbolizujący grupę docelową taryfy. To spora zmiana w porównaniu z poprzednimi reklamami, których bohaterami były głównie zwierzęta przedstawiane w stylistyce internetowych memów - jesienią ub.r. reklamowały pakiety „niedopsiegadania” (zobacz to), a wcześniej w wielu spotach występował animowany Jak (obejrzyj jedną z tych reklam).
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Heyah bez zwierząt i memów reklamuje „smartfonowy internet” (wideo)