'Here I am' zamiast 'Just do it" w europejskiej kampanii Nike(wideo)
Firma Nike uruchomiła nową kampanię reklamową w Europie skierowanądo kobiet w wieku studenckim. Zamiast słynnego sloganu 'Just do it'zastosowała w niej hasło 'Here I am'.
Kampanię promującą linię odzieży sportowej 'Her Favourites' orazserwis internetowy NikeWomen.com przygotował amsterdamski oddziałagencji Wieden + Kennedy.
Zawiera ona pięć krótkich filmów animowanych opowiadającychhistorie szwajcarskiej trójboistki Nicoli Spirig, włoskiej gwiazdytrójskoku Simony La Mantii, brytyjskiej sprinterki na 400 m NicoliSanders, francuskiej zawodniczki judo Delphine Delsalle orazrosyjskiej tenisistki Marii Sharapovej.
Wspomniane spoty nie będą pokazywane w telewizji. Nike płaci zaich umieszczanie w popularnych wśród młodych kobiet serwisachspołecznościowych takich jak Bebo czy Facebook, a także na ekranachwideo w salach sportowych i siedzibach związków studenckich wEuropie, w tym w Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Niemczech iRosji.
W Polsce jesienna edycja obejmuje filmy animowane (dostępne naportalach typu wrzuta.pl, video.interia.pl), plakaty z elementamigraficznymi zaczerpniętymi z animacji (wybrane kluby fitness wcałej Polsce), internetowe banery (komunikatory np. tlen,gadu-gadu).
Dołącz do dyskusji: 'Here I am' zamiast 'Just do it" w europejskiej kampanii Nike(wideo)