Havas rozszerza działalność agencji outdoorowej Adcity, na czele Matthieu Habra
Koncern marketingowy Havas rozszerza działalność outdoorowej geomarketingowej agencji Adcity do poziomu globalnego, po tym jak osiemnaście miesięcy temu zaczęła ona funkcjonować we Francji.
Adcity zajmuje się komunikacją out-of-home oraz usługami opartymi na geolokalizacji. Szefem globalnej sieci Adcity będzie Matthieu Habra, dyrektor zarządzający Havas.
Odtąd Adcity będzie działać w oparciu o 35 biur na całym świecie, za pośrednictwem 300 pracowników w całej Europie, Azji, Ameryce Północnej i Ameryce Łacińskiej. Nowe biura zostaną otwarte w Europie, Azji i Stanach Zjednoczonych.
Adcity będzie współpracować z innymi spółkami działającymi w strukturze Havasa - z Socialyse, Mobext i Excelis.
Outdoor i ambient media
Dołącz do dyskusji: Havas rozszerza działalność agencji outdoorowej Adcity, na czele Matthieu Habra