Havas PR zajmie się obsługą public relations platformy nc+ i stacji Canal+
Agencja Havas PR wygrała przetarg organizowany przez ITI Neovision na obsługę public relations platformy nc+. Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za prowadzenie biura prasowego i wsparcie działu PR w komunikacji kanałów premium z rodziny Canal+.
Havas PR zajmie się też obsługą PR kanałów tematycznych oraz oferty programowej i nowości technologicznych. Będzie też odpowiadać za doradztwo korporacyjne.
W ramach obsługi agencja będzie odpowiedzialna za wsparcie komunikacyjne kanałów z rodziny Canal+, w tym: Canal+, Canal+1, Canal+ Film, Canal+ Family, Canal+ Seriale, Canal+ Sport, Canal+ Sport2 i Canal+ Discovery oraz kanałów tematycznych nc+: Kuchnia+, Domo+, Planete+, MiniMini+, teleTOON+, Ale kino+ i nSport+.
- Z racji bogatego zakresu tematycznego naszych kanałów, szukaliśmy agencji, która zapewni nam wsparcie na każdym z tych pól od sportu, przez film i parenting, po lifestyle i dokument. Zespół Havas PR ma umiejętności i doświadczenie, które bez wątpienia wzbogacą naszą komunikację i pomogą zrealizować strategię. Poza tym łączy nas także dbałość o klienta oraz wysoka jakość dostarczanych usług - uzasadnia Paulina Smaszcz-Kurzajewska, dyrektor ds. komunikacji i PR platformy nc+.
Umowa z Havas PR obowiązuje od 1 czerwca br. i została zawarta na czas nieokreślony.
Z ramienia Havas PR zespołem konsultantów kierować będzie Agata Sander, consulting director w dziale brand & lifestyle.
Dołącz do dyskusji: Havas PR zajmie się obsługą public relations platformy nc+ i stacji Canal+