Hasbro przekonuje, że chłopcy powinni bawić się lalkami
Brazylijska reklama producenta zabawek i figurek dla dzieci Hasbro pokazuje korzyści, jakie mogą wynieść chłopcy z zabawy lalkami.
“We All Can Take Care” to reklama nowej linii lalek Hasbro Baby Alive, przygotowana na rynek brazylijski.
30-sekundowy spot przedstawia, w jaki sposób chłopiec i dziewczyna wspólnie opiekują się powierzoną im lalką. Zabawka służy im do nauki tego, jak zatroszczyć się o kogoś innego (np. niemowlaka, który wymaga zmiany pieluszki, nakarmienia).
Film reklamowy pokazuje, że zabawa lalką to nauki odpowiedzialności i empatii już od pierwszych lat życia dziecka. I to niezależnie od tego, czy jest chłopcem czy dziewczynką. Reklama niesie też przesłanie, że niezależnie od płci, można być dobrym opiekunem.
Za kreację odpowiada agencja Ogilvy. Produkcją zajęło się studio Corazon Filmes.
Dołącz do dyskusji: Hasbro przekonuje, że chłopcy powinni bawić się lalkami
tęczowo-genderowe-transowe chłopaki na to wpadły.