SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Harder&Harder stworzył kreację marki Krzętle

Agencja marketingu szeptanego Harder&Harder opracowałastrategię i identyfikację wizualną dla marki Krzętle, nawiązującądo motywów folkloru ludowego.

Identyfikacja wizualna marki została przygotowana w formie"książki kucharskiej". Zastosowane przez Harder&Harderodwołania do tradycji ludowej pozwoliły zbudować wizerunek marki wopozycji do dań typu fast food. Zastosowane motywy mają podkreślićdługie tradycje zarówno marki i firmy. Są zestawione z nowoczesnymiwzorami.

Krzętle to Zakład Produkcji spożywczej specjalizujący się wprzetwórstwie warzyw. Krzętle, to czwarta w tym roku markawprowadzona na rynek przez firmy działające w grupieHarder&Harder.

Dołącz do dyskusji: Harder&Harder stworzył kreację marki Krzętle

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl